Pralni stroj in sušilni stroj pomoč WiFi

Rešitev

Vprašanje:

  • Kako vklopim povezavo WiFi?
  • Kako preveriti jakost signala WiFi?
  • Kako vklopim način oddaljenega zagona?

Nanaša se na:

  • pralni stroj s povezavo
  • sušilni stroj s povezavo

Rešitev:

Povezava prvič

Prepričajte se, da vaš domači usmerjevalnik deluje pravilno:

1. Preverite povezavo WiFi s pametnim telefonom - mora biti vklopljena.

2. Če so na domači usmerjevalnik povezane druge naprave, ali druge naprave delujejo?

  • Če druge naprave ne delujejo, znova zaženite domači usmerjevalnik
  • Če delujejo druge naprave, znova zaženite svoj pralni stroj ali sušilnik.

Naprava je že priključena

1. Preverite naslednje:

  • Ali je indikator WiFi viden v zgornjem levem kotu zaslona naprave?
  • Kako močan je signal (3/5, 4/5, 5/5)?

2. Vklopite WiFi.

3. Preverjanje jakosti signala WiFi (3/5 optimalne jakosti signala).

4. Aktivirajte način oddaljenega zagona.

Nasveti:

  • Za najboljše delovanje vedno posodobite svojo aplikacijo na najnovejšo različico

Je bil ta članek v pomoč?

Naročite serviserja

Ali imate težavo, ki jo ne morete odpraviti sami? Dogovorite se za termin prihoda enega od naših pooblaščenih serviserjev.

Rezerviraj servis

Rezervni deli & dodatni pribor

Poiščite original rezervne dele za Vaš aparat. Prosimo vas, da se za več informacij in pomoč obrnite na naš Klicni center na tel. št: 012425730

Do spletne trgovine